29 - september - 2008

även denna månaden börja lida mot sitt slut.

denna helgen som var spenderade jag mestadels med pojken min =) <3.
gud va jag har saknat en sån riktig mys helg med bara oss 2 älskling.
tack för du förgyller min dag =) <3<3
Jag älskar dig Lars!

idag måste jag plugg sönder mig själv känns det som "/.
jag ska göra:
- historia arbete (ska vara klart imorgon, 2 A4 sidor på dator!)
- engelska, 40 glosor + en massa uppgifter. (förhör imorgon.)
- samhällskunskap, demokrati (ca: 20-30 sidor.. muntligt förhörhör imorgon.)


skriver mer senare ikväll, om helgen mm. måste plugga nu "/.
puss och kram ha det bra =)

jag älskar dig älskling!

/ em '


Tyck till du också
Skrivet av: älsklingen

Det var jätte mysigt i helgen!:D<3

Älskar dig min söta flicka<3<3<3<3

2008-09-29 @ 14:47:16

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0