15 - september - 2008

jag och frida snackade i fredess om att käka pizza med flickorna (Lina, Greta, Frida och jag) idag.
så jag ringde tll Lina på kvällen och hon var på.
så kvällen igår spenderadess med dessa underbara flickorna:


jag och frida                         Greta                        jag och Lina
                    


tack för en trevlig kväll, älskar er! <3


puss o kram / Emma

Tyck till du också
Skrivet av: f r e j a

sv: jasså? ;) härligt! Dom är så härliga&roliga! :D

2008-09-15 @ 19:56:19
URL: http://imfreja.blogg.se/
Skrivet av: frida

dt var riktigt trevligt .. vi får göra om dt snart..:D <33 saknar dig vännen!

2008-09-28 @ 22:30:59

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0