12/13 - september - 2008

fredag:
först bar det av till skolan, det var väll helt okej.. kan ju gå nu iaf.
det var en kort dag i skolan med bara 3 lektioner, började 09.40 slutade 13.55..
kommer hem och inser att mitt rum ser ut som "beirutt" och att jag kanske borde städa..
men som anligt hittar jag ngt annat att göra än att städa, så det blev itne mkt med det.

sen kom älsklingen till mig på kvällen =).
han åt här, och var prc lika trevlig som han alltid är =)<3.
efter maten kollade jag och pojken min på film, ("a boy-girl thing")
ni som inte sätt den, se den!


lördag:
vaknar med älsklingen vid min sida =)
han ser fortfarande men jag kan inte somna om, är för teppt i näsan och för trånga luftvägar.
så för min del blev det att gå upp ett tag med att komma tillbaks till sängen efter ett tag.
älsk vaknar och är på mkt bra humör.
han kan inte prata på morgonen så när han ska säja nt skriver han bokstav för bokstav på min höft, xD.
aja, nog om det =P vid typ 12.30 inser vi att vi kanske borde äta frukost.
efter ett par timmar får jag för mig att jag vill gå ut och gå, så jag får halvt slita ut älsk ur huset,
vi kommer inte med än 100 meter sen möter vi farmor och mamma som kommer i bilden på väg hem.
samtidigt kommer jeppe på moppen så vi snackar lite med honom men går hem sen igen.
sen kollade vi på Iron Man (se den!).

på kvällen bar det av till min ksin Alexandra som fyllde 10 för ett tag sen.
umgicks med Teuta (min halvkusin) för det mesta.
vid halv 12 var jag hemma igen, la mig i sängen och älskling ringde mig så vi låg och pratade ett tag =)


puss o kram / Emma

Tyck till du också
Skrivet av: älsklingen

Det var mysigt i helgen älsk :D<3

2008-09-14 @ 17:24:36

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0