Photo Shop?

hej på er=)
hoppas det är bra med er.

länge sen jag skrev nu, skämms på mig "/.

jag har funderat på det här med Photo Shop.
jag har PS C12 tror jag den heter men har inte en aning om hur jag använder det..
finns det en svensk version av det?
isf var kan jag hitta det?
och finns det ngn som kan hjälpa mig med hur man kan ändra färger på typ ögonen eller så.
jag förstår mig verkligen inte på det.
snälla, hjälp mig ngn!


aja, kanske börde göra matte, har prov på torsdag och ligger typ 10 sidor efter :$
palla -.-'

okej, men ni får ha det så bra=)

puss & kram / e.svahn



 


kajsa har gjort denna bilden på mig:D
massa fin=)<3

Tyck till du också
Skrivet av: älsklingen

Jag hjälper dig på fredag:)<3<3

2008-10-21 @ 16:14:44
Skrivet av: johanna

stylismo.blogg.se har bra filmer som visar hur man använder ps:D

2008-10-26 @ 18:39:00
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0