Lars Hansson. <3

du är det bästa som någonsin hänt mig!<3
att veta att du alltid finns där för mig prc som jag finns för dig.
helt otroligt!
jag har aldrig i mitt liv kännt såhär innan.
du får mig att känna att jag faktiskt betyder något.
du får mig att kämpa när jag håller på att ge upp.
faller jag finns du där och tar emot mig.

om du bara visste hur mkt jag älskar dig!<3

när jag slutade leta efter kärleken så kom du,
du kom som en ängel från ovan,
en ängel vars uppgift var att göra en flicka lycklig.
jag kan inte säja annat än att du lyckats med det!<3

innan du kom in i mitt liv trodde jag att jag var en av dem som aldrig
skulle hitta kärleken, en av dem som fick spendera sitt liv helt ensam
med sin katt.

om du bara visste hur mkt jag älskar dig! <3

för varje dag som går blir mina känslor för dig bara starkare och starkare.
när du är i min närhet får jag fjärilar i magen,
när du kysser mig blir jag knäsvag.
när vi håller om varandra innan du ska gå till bussen vill jag bara stanna
tiden och hålla dig kvar förevigt!

utan dig finns jag inte!
hoppar du hoppar jag!

Jag älskar dig så otroligt mycket Lars Hansson! <3

3/11-08 <3 bästa dagen i mitt liv!

EmmaHjärtaLars! <3

always and forever! <3


Tyck till du också
Skrivet av: älsklingen

aww! det var bland det finaste jag läst!<3 (första plats ligger: Jag älskar dig(A) )



jag älskar dig Emma Margareta Svahn!<3<3 glömm aldrig det!<3<3<3<3<3

2008-10-08 @ 20:12:23
Skrivet av: Sofia

Fint skrivit :) Det kanske är så att han dyker upp när man väl slutat leta. Då kanske jag ska sluta leta nu då!

2008-10-10 @ 06:38:04
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0