4/10-08

mysig kväll med älsklingen igår=)<3

han kom runt 5,
vi kollade på gamla bilder på mig..
sen efter ett tag så sa pappa att vi skulle cykla till mormor, vilket vi gjorde.
vi stanna där från typ 6 till halv 8.
kom hem och började kolla på camp rock sen när den var slut kollade vi på what happens in vegas.
ni som inte sett den, SE DEN!
sen när den var slut så somnade vi, jag var helt slut, det har varit en jobbigt vecka.

vi vaknade vid 10, gick upp typ 11 (a).
vi kolla på scrubbs och åt sen frukost.
älsklingen skulle åka hem redan vid 2 "/
nu har dom varit i Halmstad oxå,
men det komiska är att älsk och hans pappa är typ ute låsta för do har ingen nyckel in, xD.
men nu ska jag itne ha ngn skadeglädje.

idag blir det nog inte så mycket gjort.
är svin trött "/
blir nog att kolla film eller ngt=)
menmen, ikv ska jag nog bara ta det lugnt=)

(tips på film ngn?)

Jag älskar dig Lars! <3

// em '


Tyck till du också
Skrivet av: emma

camp rock var bra tyckte jag (A) :P hahaha xD så jävla klantiga dom är som glömde nyckel xD xD

2008-10-04 @ 17:39:22
URL: http://emmabywords.blogg.se/
Skrivet av: älsklingen

förlåt jag inte kommentera innan :(

Men det var rikigt mysigt igår! det var det verkligen:D<3 tänk att vi blev utelåsta xD haha



älskar dig min söta flicka!!<3<3<3

2008-10-04 @ 22:54:54

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0