3/10-08 <3



bara för att jag och min älskling har 11 månaders dag idag=)<3.

jag älskar dig så himla mycket älskling!



dagen idag:
-Historia
-Musik
-Svenska

-fixa mig
-älskling kommer
-till mormor
-hem och mysa med älskling
-älskling sova hos mig=D <3





veckan:
denna vecan har det inte hänt så mycket,
bara lektioner i skolan och sen komma hem och inte göra så mycket.
torsdagen bar det ner till U.G och umgick's med litta folk.

har saknat min pojke hela veckan =(
men idag kommer han till mig (ler).


älskar dig Lars!<3

/ puss, Emma



Tyck till du också
Skrivet av: emma

grattis & have fun :D<3

knulla inte för mkt nu ;) hahahahaha xD

2008-10-03 @ 17:07:38
URL: http://emmabywords.blogg.se/

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0