3/11-07 ~ 3/11-08 <3

igår hade jag och min älskade pojkvän 1 års dag=)<3.
tänk va fort tiden går..
känns som att det var bara 2-3 månader sen han var här och vi blev tsm.

tyvärr sågs vi inte spc mycket på vär dag"/.
mitt fel.. hade samhälle prov idag, som jag inte pluggat alls på.
men jag sov hos honom, södag-måndag=), massa mysigt<3.


utom en helt underbar 1års dag har det inte hänt mycket sen jag skrev sist, haft ett skönt höstlov,
träffat vännerna, som jag tyvärr gör allt för sällan, men har inte tid på veckorna..

det luktar sååååå gott just nu, syster håller på att göra lassange=D.
ska snart äta, behöver ngt som piggar upp mig och gör mig glad,
för provet gick åt HELVETTE!
jag blev så jävla sur på josefine när jag fick se provet, hon sa till mig att om jag bara kunde anteckningarna så skulle provet gå bra. men Inget av anteckningarna kom med på prov-helvettet!
kommer få mitt första IG någonsin=(.

ingenting har varit bra med denna dagen.
fick IG på samhälle provet,
sen mår inte älsklingen bra så han går hem och jag får inte träffa honom på hela dagen=(.
sen kommer jag hem och här är iskallt!

hoppas på att lassangen blir god.
är hungrig som en varg..

ha det bra allihop.

jag älskar dig Lars Hansson! <3<3
tack än en gång för den underbart fina ringen jag fick =) <3

/e.svahn


Tyck till du också
Skrivet av: älsklingen

Jag tyckte det var massa mys på vår dag!:D



Jag älskar dig Emma Svahn! Nu och föralltid!<3<3<3

2008-11-05 @ 17:50:53
Skrivet av: sn

Hej! :D

Tänkte att vi kunde prenumerera på varandras bloggar, om du har bloglovin? :)

2009-09-28 @ 20:06:21
URL: http://saandrafoto.blogg.se/

vad har du på hjärtat?:

du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress?:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0